Elindult a Flickr fotó megosztó oldalon a contrailspotting.com csoport. Ide várjuk a jól sikerült áthaladós fotóitokat.

Szerző Téma: 2010.10.10. VIE avagy "Látogatóban sógoréknál..."  (Megtekintve 2092 alkalommal)

Nem elérhető Dkrisz

2010.10.10. VIE avagy "Látogatóban sógoréknál..."
« Dátum: 2010. Október 15. - 19:06:34 »
Ahogy időm engedi jön a beszámoló is, bár nem tudom Bécs mennyire tud még újat hozni?! :)

Mindenesetre addig is itt van 3 kép, afféle ízelítő gyanánt. ;)





« Utoljára szerkesztve: 2010. Október 15. - 19:39:43 írta PapaZulu »

Nem elérhető PapaZulu

Re:2010.10.10. VIE avagy "Látogatóban sógoréknál..."
« Válasz #1 Dátum: 2010. Október 15. - 19:42:05 »
Nyugodtan írhatsz pár sort, és jöhet a többi kép is. ;)

Nem elérhető Lacus

Re:2010.10.10. VIE avagy "Látogatóban sógoréknál..."
« Válasz #2 Dátum: 2010. Október 16. - 11:56:04 »
Jó az orrfutó ajtón a 747-400 BCS felirat...Had jöjjön minden...

Nem elérhető GregoryK

Re:2010.10.10. VIE avagy "Látogatóban sógoréknál..."
« Válasz #3 Dátum: 2010. Október 16. - 12:36:07 »
Nekem a pilótafülke ablakai alatt lévő fekete festés tetszik. Szép fotók, várom a folytatást!

Nem elérhető adamsz14

Re:2010.10.10. VIE avagy "Látogatóban sógoréknál..."
« Válasz #4 Dátum: 2010. Október 16. - 12:38:22 »
Nekem meg az egész gép teteszok! Sok fotót!
ERGOM-DEGET és BUDOP-BEGLA
Celestron Powerseeker 50AZ

Nem elérhető GregoryK

Re:2010.10.10. VIE avagy "Látogatóban sógoréknál..."
« Válasz #5 Dátum: 2010. Október 16. - 13:11:27 »
Nekem meg az egész gép teteszok! Sok fotót!
Pontatlanul fogalmaztam :). Nekem nem csak az a kis festett terület tetszik, hanem szerintem jól illik ehhez a géphez ezekben a fényekben. Olyan hatást kelt mintha nagyobb lenne a pilótafülke (szerintem). 747esen ahogy nézem ez nem gyakori, gondolom a fényvisszaverődést csökkentik ezzel.

Nem elérhető adamsz14

Re:2010.10.10. VIE avagy "Látogatóban sógoréknál..."
« Válasz #6 Dátum: 2010. Október 16. - 15:24:49 »
Ja gondoltam h nem csak az tetszik csak nekem minden tetszett a gépen azért írtam
ERGOM-DEGET és BUDOP-BEGLA
Celestron Powerseeker 50AZ

Nem elérhető adamsz14

Re:2010.10.10. VIE avagy "Látogatóban sógoréknál..."
« Válasz #7 Dátum: 2010. Október 16. - 18:21:42 »
De amúgy ez ritka ez a fekete dolog a pilóta fülke alatt. Mert pl ezen a gépen nincs. http://www.airliners.net/photo/Air-China/Boeing-747-4J6/1796805/L/&sid=d6c1ff36b1fddcf6f6c3efca9a9aebc5
ERGOM-DEGET és BUDOP-BEGLA
Celestron Powerseeker 50AZ

Nem elérhető 1fiu79

Re:2010.10.10. VIE avagy "Látogatóban sógoréknál..."
« Válasz #8 Dátum: 2010. Október 16. - 18:58:09 »
De amúgy ez ritka ez a fekete dolog a pilóta fülke alatt. Mert pl ezen a gépen nincs.

Akár lehet az a külőnbség,hogy a te képed utast szállít ,ez a kép pedig "cargo".
Pentax K-r+250/1200 dobson

Nem elérhető Réky12

Re:2010.10.10. VIE avagy "Látogatóban sógoréknál..."
« Válasz #9 Dátum: 2010. Október 16. - 19:11:47 »
Akár lehet az a külőnbség,hogy a te képed utast szállít ,ez a kép pedig "cargo".
Ha az anyósodat szállítod,az teher vagy utas? ;D ;)

Nem elérhető 1fiu79

Re:2010.10.10. VIE avagy "Látogatóban sógoréknál..."
« Válasz #10 Dátum: 2010. Október 16. - 19:32:43 »
Ha az anyósodat szállítod,az teher vagy utas? ;D ;)

Én esetemben,ez rettentő jó kérdés.... :)
Pentax K-r+250/1200 dobson

Nem elérhető adamsz14

Re:2010.10.10. VIE avagy "Látogatóban sógoréknál..."
« Válasz #11 Dátum: 2010. Október 16. - 20:04:33 »
xD az jó volt   ;D
ERGOM-DEGET és BUDOP-BEGLA
Celestron Powerseeker 50AZ

Nem elérhető Dkrisz

Re:2010.10.10. VIE avagy "Látogatóban sógoréknál..."
« Válasz #12 Dátum: 2010. Október 19. - 19:24:03 »
Jöjjön hát egy kis rizsa, bár nagyon nem szeretném túlzásba vinni. Egyrészt mert gondolom már uncsi...  :D Másrészt mert nem is nagyon van időm regényt írni. :( :(


Szóval már régóta ért bennünk a gondolat, hogy ismét ki kéne látogatni a sógiékhoz, rég is voltunk(voltam), meg hát arrafelé azért van újdonság is időnként...
Aztán jött az apropó, BA retro 757, ami nem máshova jár mint a szomszédos bécsi legelőkre... épített betonplatzra, a többit szerintem már ti is össze tudjátok kötni... ;)
Az előzetes terv szombatra irányult, abban biztosak voltunk, hogy vinni kell biciklit, és az is adott volt, h reggel 7-nél előbb nem tudunk elindulni, egyedül az volt a kérdés lesz-é tulajdonképpen G-CPET aznap... Pénteken még kiugrottunk megcsinálni a Fedexet, majd azt beszéltük meg, hogy egyeztetünk este. Végül is az lett a decision, hogy a szombatot hanyagoljuk, maradunk stand by-ban. Ennek több oka is volt, többek közt az, hogy vasárnapra jobb időt ígértek (na mondjuk erről tudnék mesélni, de akár a túra többi tagja is, vagy Gáborral is vannak erről emlékeink...:D Nem akarok előre-, elkalandozni, de az osztrák időjósok tuti, hogy együtt járnak sörözni vagy valami csapatépítő tréningre a tornyosokkal. Kb ugyan annyira szokott nekik sikerülni kitalálni milyen idő lesz másnap, mint amennyire kiszámítható náluk az aktuális pályahasználat... :))
A másik vagy inkább többi ok már főleg a forgalomra vonatkozott, egyrészt vasárnap fényben jött és ment is a Jade (nagy mumus... :D), illetve reggel jött China Airlines cargo, szintén fényben, illetve időközben kaptunk némi infót a G-CPET mozgásáról.
Ezek alapján betájoltunk egy vasárnap reggel 6 óra körüli indulást.
Reggel aztán Bodi hívott, hogy szinte az összes érkező heavy előbb jön meg, így elinduljunk-e ilyen korán, vagy jön ahogy tud és nyugisan kicsattogunk. Végülis abban maradtunk, hogy AUA heavyk annyira nem vonzanak, ilyenkor még úgyis 29 a pálya az meg...
Aztán mivel nem tudtuk később mi lesz, becéloztuk a CA ETA-jára a kiérkezés időpontját.
Bringák begyömöszölve, kéthering a fedélzeten, uccsó műsorcsekkolások, ready for teakoff... :)

Nagyjából a CA előtt fél órával érhettünk ki, nagy örömmel nyugtáztuk, hogy 16 az irány, így nem is volt kérdéses, hogy a "szemétdomb" elnevezésű spotterplatz lesz a megfelelő hely a reggeli kezdéshez. A kocsit leparkolva, létráinkat magunkhoz véve a sétálás mellett döntöttünk, az sem volt kérdés, hogy nem a honni spottereket követve, a domb tetejéről, hanem kis reggeli frissítő séta után, jóval beljebbről, a kerítés mellől inkább TD közben szeretnénk elkapni az említett nagyvadat. Kb 10 perc, avgy talán még annyi se volt, meg is érkeztünk a kiszemelt platzhoz, a kerítés mentén köll besétafikálni, nem is nagyon lehet eltéveszteni, szerintem ezerszer jobb hely, mint mondjuk fent a dombról.
Kb 2-3 AUA bokorugró után már következett is a reggel fénypontja. TD, tornyos háttér terminállal, tiszta levegő, szikrázó napsütés, mi kell még?! Tehetség...de az meg sosem volt... :D Végülis megszülettek a már korábban látott képek, így ezután következett némi pihenő. A következő kihívás az induló CI A343 volt, így hát azon filozofáltunk mit kéne most csinálni, honnan próbálkozzunk. Na itt jött először képbe a tornyosok szeszélyessége.
Egyenlőre annyit döntöttünk el, hogy a létrákat hátrahagyva kimegyünk a kocsihoz a bringákért, mégiscsak gyorsabban tudunk mozogni két keréken. Illetve abban is megállapodtunk, hogyha 16 lesz, akkor feljebb megyünk elemelőzni, ha meg 29 akkor rohanás ki, és nagygázzal a kifordulós helyhez...

Azt pedig, hogy végül meglett-e a CI a következő epizódban tudjátok majd meg! ;)
Folyt.köv.