A indulás reggelén 5 órakor, több cseh kollégával együtt már a repülőtéren voltam. Mivel érkezésnél személyzet külön kérése volt a hosszabb pálya ezért biztosra vettük, hogy onnan fog elmenni a gép. Gurulás szempontjából is ez tűnt a leg logikusabbnak mivel gyakorlatilag a 24-es elején rakodták be a gépet.
Napfelkelte


A Budapestre induló reggeli UPS


Cseh 737-400


Kb. 5:40-kor kezdték szépen sorban indítani a hajtóműveket majd 6 előtt öt perccel egy személyautóból a 24-es pálya teljes hosszában riasztó lövéseket adtak le. Ekkor már biztosra vettük hogy 24-ről fogják indítani. 5:57-kor még elindult egy Lufi A321 24-ről majd 5:59-kor már a Mriya állt a pályán.

Csakhogy a follow me car nem tűnt el előle és szépen elkezdtek gurulni tovább.

A pályakeresztnél megvárták míg leszáll két ATR

Fordulás 12-re majd 06:15-kor felszállás.

Bye bye Prága

Érezhető volt mindenkin a csalódottság. A kerítésen kívülről sem az érkezést sem az indulást nem lehetett szépen meglőni. Kicsit keserű szájízzel jöttem én is haza de biztosra veszem, hogy még találkozunk. Első találkozásnak megfelelt ez a négy nap.