Első napon elmentünk az Emirates központjába ami a 3-as terminál mellett van közvetlen.Ezt a pár képet az EK központ teraszáról készítettem, itt egy kávézó van. Sajnos nem engedélyezett a fotózás, ezek a képek telefonnal készültek sunyiban.


A légitársaság flottamodernizációs tervében az A330-A340-es gépeket az elkövetkező 1-2 évben lecseréli és csak A380 és B777-es gépeket fogja használni. Megváltoztatta a személyzet kiképzését és a stuwikat már csak a 777-es A380-as gépekre képzik ki. Az A330-A340-es gépeket a régebb óta itt dolgozó személyzet repüli.
Boeing 777
A személyzet száma a B772-es gépeken általában 14, a B773-as gépeken pedig 16/17.
A B772-es gépek kabin konfigurációja 3 osztályos elrendezésben: 8/42/236
A B773-as gépek kabin konfigurációja 3 osztályos elrendezésben: 8/42/304 vagy 8/42/310, ha nincs CRC. 42/386 két osztály esetén.
Airbus A380
A személyzet száma az A380-as gépeken általában 30.
Az A380-as gépek kabin kapacitása 14/76/396 vagy 14/76/427, ha nincs CRC.
Csak ezen a típuson van kettő felső fedélzeti bár amelyek az első és a harmadik ajtónál találhatók. Az alsó szinten utazók nem vehetik igénybe a felső fedélzetet. Az első osztályon található egy zuhanyzó és spa, melyet csak az ott utazók vehetnek igénybe. Egy utas 15 percig tartózkodhat a spa-ban, ebből 5 percig zuhanyozhat. A spa tisztaságáért, megfelelő használatáért nem a stuwik a felelősek, hanem az un. CSA-k (Cabin Service Attendant). Hosszabb járatokon 2 CSA van.
A személyzet a hónap 20. napjától kapja meg a beosztását a következő hónapra, melyet tetszés nem tetszés alapján 3 ott alvós járatot lehet cserélni. Indulás előtt 2 órával kell szolgálatra jelentkezni. A pilótáknak személyes sofőr jár, aki 2 óra 15 perccel járat indulás előtt veszi fel őket a cég által biztosított villájukból. A stuwikért pedig egy mikrobusz jön. Ezek a buszok 15 percenként járnak a stuwik lakásaihoz.

100 perccel indulás előtt kezdődik a briefing és 1 órával indulás előtt fent kell lenni a gépen. 45 perccel indulás előtt kezdődik a boarding.
Ha a járat 9,5 óránál hosszabb akkor van +1 FO és a személyzetnek 45 perc pihenőidő jár. A pilóták az első osztályon míg a stuwik a turista osztály legvégén alszanak az utasoktól függönnyel elkülönített utas ülésekben.
Ha a járat 12 óránál hosszabb akkor 2,5-3 óra pihenő jár a CRC-ban. Ebben az esetben +2 pilóta van a gépen, akik csak a leszállás előtt 1 órával veszik át a gép irányítását.
Bármi kérdés akad, jöhet!